Volà qu’asteûre su vosse oupia XX
Li nîve a v’nu pinde li crama. Avoz sondji qui lès brokètes
Divant d’ièsse mwates avint stî vètes ? On a d’djà rauyi à tinrejon XX ,
Èt mwints côps on spîye lès tèchons. Dj’ètind crochi dissus l’ chavéye
Li timon do l’ nwâre atèléye. Si èle passe vaici d’vant l’èstè,
Vou-dje èl voyi di vosse costè ?
( Vint d’ chwache, CW, 1953, p. 1-2 )
* C’èst lon sés´ quand i faut ratinde
Si t’ès po l’ diâle… ou po l’ Bon Diè.
Aprètoz todi lès marindes XX
Pusqu’i faut tot l’ minme ènn’alè. Dji pèse èt dj’ rapèse li mon.néye.
Quand dj’ faî lès comptes dji su gangnant,
Mais va véy, min.me o l’ parintéye
S’on l’s-î d’mande, dîront-is ostant ? L’andje a d’tchindu pa l’ tchiminéye,
Ti dîreus qu’i sint l’ahigni XX .
Èt l’ bènite êwe…
Omer Marchal ne se lassait jamais de raconter l'Ardenne. La rencontre de sa plume avec le pinceau…
Ni pardon, ni talion : la question de l'impunité dans les crimes contre l'humanité
Une analyse critique de la justice en matière de crime contre l'humanité. Selon l'auteur, à la fois nécessaires et insuffisantes, les institutions judiciaires ne peuvent être que le point de départ d'une lutte plus vaste contre la barbarie universelle, fondée sur un consensus sur le droit de l'être humain, une éducation…